• Chjamate u Supportu 0086-18136260887

Certi bicchieri anu bolle, vi dice a fabbrica di vetru

Ogni pezzu di vetru, ogni vetru pò mustrà e caratteristiche.In a vita cù un vetru persunalizatu per tastà a vita hè un divertimentu infinitu.

Da induve venenu sti bolle ?U seguente fabricatore di vetru vi l'introducerà:

Ci hè parechje ragioni per e bolle in a pruduzzioni di vetru:

1.A temperatura
A dimensione di a temperatura di u vetru interferiscenu direttamente cù l'aderenza di a suluzione di vetru, a tensione di a superficia è a forza di dissoluzione di u gasu in a suluzione di vetru.

2. U tempu
Se e bolle ùn spariscenu micca abbastanza, eventualmente saranu lasciate in u doppiu vetru per furmà bolle.

3. Redox
In parechji di vetru doppiu ponte cù a furmazione di curva di distribuzione di temperatura longitudinale di u vetru per furmà dui grandi cunvezione di circulazione, a dimensione di a velocità di fusione, a tarifa di fluttuazioni, a distribuzione di carburante è a fiamma di combustione, i fatturi di vetru, cum'è u statu REDOX, ponu affettà dramaticamente a temperatura è a temperatura di i punti caldi di stabilità.

L'usu di vetru:

L'attenzione deve esse pagata à l'usu di vetru, dopu à u primu usu, cù acqua è un pappu suave per pulisce.Se a scala di tè seriu ferma nantu à u muru internu di l'utensili di cucina è i vetri dopu à un longu tempu d'usu, pò esse imbibatu in disinfettante per un periudu di tempu, è poi lavatu cù acqua pulita.A superficia esterna di u vetru pò esse pulita cù un detergente suave è un pannu suave.

Dopu avè dettu tantu, sapete s'ellu ci sò bolle in u vetru ?Sè avete qualchì quistione, chjamateci o cunsultate u nostru staffu

Membru, averemu prufessiunali per spiegà per voi, finu à chì site cuntentu, aspittemu sinceramente a vostra ghjunta !


Tempu di post: 15-mar-2022