• Chjamate u Supportu 0086-18136260887

20 Cunsiglii di fà cù candela di vetru riciclatu C1

Capitulu 1st  of 20 Tips di fàCù riciclatu VetruCandelaHolder

Vi avemu dimustratu cumu pulisce i vostri vechji vasetti di candela, cusì avà vulemu sparte alcune idee nantu à cumu utilizà quelli cuntenituri vacanti.Parechje di sti usi pò esse usatu cùCandelieri di vetruchì venenu cù coperchi, ma s'ellu ùn ne avete micca, basta copre induve hè necessariu cù pellicola plastica o stagnola.

# 1 Vasetti di scrub per u corpu DIY

Fate u vostru propiu scrub per u corpu mischjendu 1 parte di zuccaru granulatu cù 2 parti d'oliu di coccu è aghjunghjendu un pocu di oliu essenziale di lavanda è estratto di vaniglia pura o qualsiasi altri olii essenziali chì ti piace.Allora strofinate in a doccia !

# 2 Fate una nova candela da a vechja cera

Vi avemu dimustratu cumu caccià a vechja cera in u nostru ultimu video di candela, cusì pudete simpricimenti piglià tutta quella cera è aghjunghjela à un vasu, inserisci una meccia è avete una candela nova.

# 3 Aggiungi una nova cera per una nova candela

Pudete cumprà a cera in ogni buttrega di artighjanali è solu fondu è aghjunghje à un vasu viotu, inserisci una meccia è avete una candela nova per assai menu di quellu chì costaria in una tenda specializata.

# 4 Aggiungi una luce di tè

Mettite una luce di tè in u  candelabroper creà un bellu effettu visuale per esse usatu in interni o fora.È se vulete esse veramente creativa, pudete ancu piglià un chjaru  candelabroè pitture u vetru prima di caccià in a luce.

# 5 Verres à liquore

Candelieri di vetrusò spessu fatti di vetru grossu è bellu chì à u turnu face un vetru eccellente per licori o altri.Accuminciate a cullezzione di sti vasetti è prestu averete una cullizzioni eclettica chì parerà fantastica à a vostra prossima cena.

Candelabro

 


Tempu di post: Dec-16-2022