• Chjamate u Supportu 0086-18136260887

U prufilu di YANGZHOU FUSHENGDA GLASS CO.,LTD FASE 3

YANGZHOU FUSHENGDA GLASS ARTS CO.,LTD situatu in Baoying County, a cità di Yangzhou hà più di 10 anni di sperienza in a fabricazione di vetri è cristalli;induve hè una famosa cità natale cù un titulu di Lotus rimarcatu in Cina; induve furnisce un trasportu convenientu è un bellu ambiente.

noi, 36impiegati cumpresi a3- persunssquadra di cuncepimentu è di cuncepimentu, cuntribuisce à furnisce u sistema di serviziu OEM è ODM puntuale è efficiente. À a basa di u sistema, creamu un fatturatu chì vale più di USD2,85milioni per annu.I nostri prudutti principali di vetru casalinga sò millaie di piatti, cannila, vasi è coaster .At the stissu tempu avemu spicializati in vetru rigalu di Natale cum'è ornamenti di vetru Led, chì sò principarmenti spurtati in Europa, Nord America, Japan è Southeast Asia.

hè una scorciata per voi per avè una prima cunniscenza per noi per via di visità u nostru situ web o accede à Whatsapp /wechat008618136260887as linea calda cun noi inseme oassistenduin a fiera di u cartone oqualchi d'oltremareghjustusassistemu regularmente è annu.Di sicuru, site sempre benvenutu à scuntràci faccia à faccia in u nostru showroom spazialein induvehè un showroom cù un edifiziu di 2 piani chì include tutti i tipi di vetru cù a lista cum'è quì sottu

VERRE COMMODITY COME PORTA CANDELE IN VETRO, PIATTI DI VETRO ecc.

REGALI DI VETRO E DECURAZIONE PER TUTTI I TIPI DI STAGIONE D'OLTRE MARE COME A DECURAZIONE DI NATALE, A DECURAZIONE DI PASQUA, A DECURAZIONE DI HALLOWMAS, GIORNU DI VALENTINE cù LED o senza LED ecc.

CRISTALLI COMMODITY COME CANDELE IN CRISTALLU E TROFEU CRISTALLI, CORNICI FOTO CRISTALLI ecc.

REGALI DI CRISTALLI PER TUTTI I TIPI DI STAGIONE D'OLTRE MARE A DECURAZIONE DI NATALE, A DECURAZIONE DI PASQUA DECORAZIONE DI HALLOWMAS, GIORNU DI SAN VALENTINEecc.

Dicemu fermamente chì insistemu nantu à i principii chì si sviluppanu continuamente, chì si focalizeghjanu nantu à l'alta qualità è u sistema à grande scala nantu à l'amministrazione di l'affari; insistemu nantu à u principiu abituale nantu à e basi di l'elementi cuntenuti interamente creanu perprimavera capu, alta qualità per esistenza è creditu per assicurazioni.

In u marketing strettu di ogni ghjornu è in a sucetà in sviluppu, Spergu chì stabiliremu u nostru ponte longu chjamatu micca solu per a nostra solida cooperazione cummerciale, ma ancu per a nostra amicizia durabile nantu à a basa di u doppiu sforzu è sustegnu.

È godendu a nostra cumunicazione cuntinua è shopping in linea o offline per a megliu vita è u sviluppu migliuratu.

20-21_proc 22-23_proc 24-25_proc 26-27_proc 28-29_proc

 


Tempu di post: 30-novembre-2022