• Chjamate u Supportu 0086-18136260887

SAINT-GOBAIN GLASS GUARDA A CAMERA CU U PRIMU VETRE À BASSU CARBURU DI U MONDU

SAINT-GOBAIN GLASS GUARDA A CAMERA CU U PRIMU VETRE À BASSU CARBURU DI U MONDU

Saint-Gobain Glass hà ottenutu una innovazione tecnica di riferimentu chì li permette di offre un novu vetru cù u carbone incarnatu più bassu nantu à u mercatu di facciate.Questa industria hè stata prima realizata per mezu di una pruduzzione chì combina:

  • altu cuntenutu di vetru riciclatu (circa 70% di cullet)
  • e energie rinnuvevuli,
  • grâce à un important effort de R&D
  • è l'eccellenza di i nostri squadre industriali.

Siccomu e facciate rapprisentanu finu à u 20% di l'impronta di carbonu di un edifiziu, sta innuvazione riducerà significativamente l'impronta di carbone di a custruzzione è accelerà u sviluppu di l'ecunumia circular.

L'innuvazione di Saint-Gobain Glass fa eco à a prima pruduzzione di carbone zero (vede a nota 1 sottu) finita in maghju 2022 in a so fabbrica Aniche in Francia, chì hà permessu à a cumpagnia di raffinà significativamente i so prucessi di fabricazione è e so sapè fà.

Saint-Gobain Glass integra avà i prudutti bassu di carboniu in a so cartera di suluzioni per a facciata, cuminciendu cù a gamma di cuntrollu solare COOL-LITE® XTREME, senza alcun cumprumissu nantu à e prestazioni tecniche o estetiche.

I novi prudutti utilizanu un vetru cù una impronta di carbone stimata di solu 7 kg CO2 eq/m2 (per un sustrato di 4 mm).Stu novu vetru à pocu carbonu serà cumminatu cù a tecnulugia di rivestimentu COOL-LITE® XTREME esistente:

  • chì riduce dighjà drasticamente l'emissioni di carbonu generate da u cunsumu d'energia necessariu durante l'usu di l'edifiziu grazia à e so alte prestazioni in quantu à l'assunzione di luce diurna, u cuntrollu solare è l'isolamentu termale.
  • In u risultatu, a nova gamma offre l'impronta di carbonu più bassu di u mercatu cù una riduzione di circa 40% paragunatu à u nostru pruduttu di basa europeu.

I dati ambientali detallati seranu documentati per mezu di dichjarazioni ambientali verificate da terze parti - EPDs (o FDES in Francia) - chì sò attualmente in sviluppu è previste per a dispunibilità in principiu di 2023.

Cum'è una prima dimustrazione di l'entusiasmu di u mercatu, trè partenarii immubiliarii maiò, Bouygues Immobilier, Icade Santé è Nexity, si sò digià impegnati à aduprà vetru COOL-LITE® XTREME à pocu carbonu in i so prughjetti :

  • Bouygues Immobilier l'implementarà nantu à a so operazione di edifici d'uffizii Kalifornia (Hauts-de-Seine, Francia)
  • Icade Santé lo installerà all'Elsan Group Polyclinique du Parc di Caen (Calvados, Francia)
  • Nexity hà da aduprà nantu à a riabilitazione Carré Invalides (Parigi, Francia).

Questa iniziativa pioniera hè un primu passu versu una offerta à bassu carbonu allargata à traversu i diversi mercati di Saint-Gobain Glass.Hè cumplettamente in linea cù a strategia Grow & Impact di u Gruppu Saint-Gobain, in particulare a nostra roadmap versu a neutralità di carbonu per u 2050.

 


Tempu di post: Jul-26-2022